poniedziałek, 2 października 2017

ukwiecona fioletowa

Witajcie, w okolicach poniedziałku staram się do Was zawsze napisać, byście o mnie przypadkiem nie zapomnieli i sobie nie pomyśleli, że się lenię, nicnierobię, albo co gorsza nie scrapuję.

Ostatni tydzień obfitował w wiele atrakcji, prowadziłam warsztaty (właśnie na nich uczyłam jak wykonywać poniższą kartkę), oraz byłam na zlocie w Poznaniu. Jak zrobić kompozycję kwiatową? Właśnie tak jak widać :) Użyć masy kwiatków, dopełnić listkami i gotowe.

Do wykonania kartki wykorzystałam:
- papier wizytówkowy w kolorze ecru i białym
- papier Galeria Papieru Purpurowy Deszcz oraz Galeria Papier Kapuśniaczek Pastele
- kompozycja kwiatowa mix kwiatków z Wild Orchid Crafts (WOC) oraz z AliExpress
- wykrojnik Rosy Owl Moc Życzeń i ażurowa ramka również z Rosy Owl




Zdjęcie z warsztatów w gratisie :)




Jak wspominałam, w sobotę odbywało się Ogólnopolskie Craft Party w Poznaniu. W moich mieście, nawet po mojej stronie Warty to jak mogłam się była tam nie pojawić?

Oczywiście (oczywiście!) wróciłam pełna wrażeń, objuczona towarami i z nowymi umiejętnościami, które mam nadzieję będę mogła Wam dalej prezentować tu na blogu. Na FB również coś się pewnie pojawi - jeśli chcecie być na bieżąco to link do fan page'a jest -> tutaj.

Wyczekujcie wkrótce relacji z OCP

Kto był? Kto mnie widział? Kto nie zagadał? :D Miałam różowy sweterek w kropki w kolorze kokardy z logo moje-tworcze-miejce :)


3 komentarze: