środa, 27 września 2017

kartka świąteczna z Gwiazdą Betlejemską

Witajcie Kochani,

pogoda na dworze piękna, słonecznie i ciepło, ale u mnie już praca wre i tworzę kartki na Boże Narodzenie. W końcu to moja ulubiona pora roku.

Zmotywowała mnie też ku temu pewna okazja - 25 września miałam przyjemność prowadzić warsztaty i uczyliśmy się właśnie tę kartkę robić.
Dla zainteresowanych: tutaj mała fotorelacja: tutaj

Zrobiłam zakupy, uzupełniłam zapasy papierów i działam!

W pracy użyte zostały:
- papiery z kolekcji Ho Ho Holmes znanej i lubianej UHK Gallery
- baza to szary papier craftowy
- gwiazdka i tło kartki - złoty perłowy papier
- wykrojnik Nesting Frames przeszywane gwiazdki z AliExpress
- wykrojnik Poisencji Marianne Design LR0122
- tusz czerwony StazOn blazig red

 #winteriscoming


2 komentarze: