wtorek, 3 października 2017

exploding box na licytację dla Sebastiana

Exploding box powstał na warsztatach w Stonogach w czerwcu 2017 wg projektu i z przygotowanych przez prowadzącego p. Mariusza Gierszewskiego materiałów. Wykonanie w pełni mojego-tworczego-miejsca :) Każdy kwiatek, każdy element wszystko ułożyłam sama i nie do końca wg instrukcji tylko trochę po mojemu :)

Box posiada kieszonkę na pieniądze ozdobioną zielonym ćwiekiem, pozostałe skrzydełka są bogato zdobione kwiatkami 3D oraz dekorowane kwiatowym motywem papieru. Wszystko nabiera też przestrzenności dzięki umieszczeniu elementów na kosteczkach dystansowych, co daje efekt trójwymiarowości i głębi.

Skoro wykonanie moje zatem też praca jest dokładna, precyzyjna, ma dużo perełek - bo ja tak przecież lubię... Najpiękniejsze są chyba drobne elementy drewniane, serwisu i dzbanka oraz absolutnie cudowny odlew kwiatowego serduszka. No i ta piękna warstwowa tekturka ze Scrapińca już w zapasach leży u mnie i czeka na użycie jej do kolejnego projektu.

Całość czeka na nowego właściciela. Stwierdziłam, że po co ma zalegać u mnie i cieszyć tylko moje oczy. Niech ktoś inny teraz się nim nacieszy.

I właśnie - jest coś dobrego do zrobienia. Tutaj pole do popisu dla Was. Wystawiam niniejszy box na licytację charytatywną dla Sebastiana.
Link macie tutaj: http://www.facebook.com/groups/629975207194862/permalink/755337014658680/?pnref=story
Licytacja rusza wkrótce, więc zachęcam do wzięcia w niej udziału.

W środek moje-tworcze-miejsce wkleja życzenia jakie mają się w boxie znaleźć i o tym decyduje szczęśliwy zwycięzca licytacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz