czwartek, 23 listopada 2017

koperta na pieniądze na ślub

Niby niedługo grudzień i trzeba pomyśleć o prezentach, a moje-tworcze-miejsce nadal na etapie ślubów. Tym razem kartka powstała ze zdjęcia autorstwa Pana Młodego, a sama para jest zakochana w (sobie i) Tatrach i to one są tłem ich pamiątki ślubnej.

Ale chciałabym, byście zwrócili szczególną uwagę na to co znajduje się na pierwszym planie - na ażurową kopertę

Już tłumaczę jaka jest jej instrukcja obsługi. W kroku pierwszym wyjmujemy ją z folijki transportowej... :) Koperta docięta przeze mnie z papieru i ozdobiona tymi kropeczkami z Galerii Papieru (papier Kapuśniaczek pastele) zawiera banknoty, a ją samą wkłada się do ażurowej osłonki przyozdobionej pasującą wstążeczką.

Koperta na pieniądze i kartka na ślub tworzą spójną całość?



Tak off topic - macie już pomysły na prezenty? Robicie sobie duże prezenty czy małe drobiazgi i na dodatek może ręcznie robione? Ja zawsze mam problemy z prezentami dla męskiej części rodziny. Co Wy macie w planach dla ojców, teściów, parterów, braci? Każda wskazówka jest na wagę złota :)

Pozdrawiam Was i życzę przemiłego dnia,
Joanna

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

http://eko--deco.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-graj-w-kolory-szary.html

http://eko--deco.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-graj-w-kolory-szary.html

4 komentarze:

  1. Piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, po prostu piękne :D
    Ja też zawsze mam problem z męską częścią rodziny. Na ostatnie święta kupiłam taką układankę logiczną, np. masz drewniane klocuszki, każdy klocek ma inny kształt a Ty musisz je ułożyć w kształt piramidy- nie jest to tak proste jak się wydaje. Jest to ciekawe a kosztuje ok. 15-25zł, ja kupowałam je w sklepie Flying Tiger Copenhagen(potocznie nazywany tiger).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna. Dziękuje za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowa karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco! Pozdrawiam Bożena;)

    OdpowiedzUsuń