poniedziałek, 27 listopada 2017

kalendarz adwentowy DIY w dwóch wersjach

Nareszcie!

Magiczny czas, który kocham najbardziej, Adwent, oczekiwanie, grudzień... aż się rozmarzyłam :)

Żeby umilić sobie i rodzinie ten czas, będziemy mieli taki oto kalendarz adwentowy. Pełen będzie zadań (na końcu postu link do pobrania), słodyczy, małych prezentów takich jak kolorowanki, kolorowe kredki, raz nawet zaplanowany jest mały pojemnik ciastoliny. Wszystko się mieści w tych puszkach :)  ...a jak się nie będzie mieściło to zarządzę zabawę w podchody. Będzie kolejna atrakcja!

Filcowe ozdoby kupiłam gotowe i ponaklejałam na kosteczki dystansowe w wielu miejscach, by całość sprawiała wrażenie choinki. Na każdym wieczku cyferka z każdym kolejnym dniem grudnia.



Przygotowałam jeszcze taki Kalendarz Adwentowy - a co! Jak szaleć to szaleć :) Na środku wstępnie miała być wskazówka wskazująca na dni i odmierzająca niejako czas, ale jakieś sanie mi tam zaparkowały...
A głowa rodziny stwierdziła, że te gałązki wyglądają jak prawdziwe - też tak uważacie?




Dodatkowo zachęcam też do pobrania aktualnego kalendarza adwentowego w formie PDFa, w którym znajdziesz pomysły na kreatywne spędzenie czasu oczekiwania do świąt. Aktywności dostosowane są do dni tygodnia - dłuższe, gdy w weekend mamy więcej czasu... oraz krótsze, gdy tego czasu mamy trochę mniej.

http://bit.ly/PobierzKalendarzAdwentowy


Link tutaj: http://bit.ly/PobierzKalendarzAdwentowy

Życzę miłej zabawy :)


2 komentarze:

  1. Rewelacyjne pomysły na kalendarze. Az żal nie nie mam juz małych dzieci, żeby zrobić im taka zabawową frajdę.
    Dziękuję, że pokazałaś je nam
    Dobrosława DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo pokazania swojego kalendarza tylko w komentarzach do wyzwania,wzięłyśmy Twoja prace pod uwagę i uważamy, że zasługujesz na nagrodę pocieszenia, którą dostają wszyscy uczestnicy tego wyzwania. :)
    Prosimy o kontakt na warsztaty@gekon.pl
    pozdrawiam Dobrosława DT

    OdpowiedzUsuń