czwartek, 19 listopada 2020

kartka ślubna z ręcznie wycinanymi kwiatami

Szukasz eleganckiej i delikatnej, kremowo-perłowej kartki na ślub? 

Tak? 

Super,

dobrze trafiłeś :)

 

Motywem przewodnim tej pamiątki ślubnej jest serce, a powtarza się ono w tłoczonym perłowym tle oraz centralnie warstwowo naklejona jest papierowa ramka i ażurowa tekturka serca.

Sylwetka pary młodej, stoi dumnie skąpana w ręcznie wycinanych kwiatach. Ich środki ozdobiłam perełkami w płynie i nakleiłam na siebie warstwami.

Inspiracją do wykonania tej kartki była zabawa Rapakivi. Wybrałam pionową linię zawierającą papierowe kwiaty, serce oraz papier craft.

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

https://scrapakivi.blogspot.com/p/aktualne-wyzwanie.html


 

Wykorzystałam:




 

 


 

 

 

2 komentarze:

  1. magia sama w sobie - dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi - pozdrawiam kigabet vel Ki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Bardzo mi się podoba! Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi. Pozdrawiam , Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń