piątek, 6 października 2017

exploding box film

Wczoraj odwiedził nas kuzyn Piotr (pozdrowienia dla Ciebie) i zastał mnie w wirze pracy, przy sklejaniu kolejnych boxów. Na mini-filmiku pokazuję Wam przerób jednego wieczoru. Niebieski już dziś wyjeżdża do swojej nowej właścicielki, więc musiałam, ale to musiałam Wam go zaprezentować.

Jednak zdjęcia widzieliście nie raz. Jakieś takie płaskie coś z czymś ponaklejanym i scrollowaliście dalej... a kuzyn nie wiedział :) Bardzo się zaciekawił, od razu chciał obejrzeć i nagrał też film dla swojej narzeczonej...to pomyślałam, że może ktoś z Was chciałby też wiedzieć o co chodzi?

Czym jest exploding box? Po polsku można to przetłumaczyć jako eksplodujące pudełko. Zdejmujesz wieczko i tadam! I otwiera swoje podwoje - obejrzyjcie koniecznie.
Powiedzcie czy podobał się Wam mój pierwszy film i czy dajecie mi za niego Oscara czy Złotą Malinę?

P.S. potrzebuję też profesjonalnego oświetleniowca, bo w Poznaniu dzisiaj leje, jest buro i ponuro i tylko tyle światła wpuściło mi okno :)

#explodingbox #eksplodującepudełko



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz