poniedziałek, 1 stycznia 2018

życzenia na Chrzest Święty




Ukochane chrzestne dziecię,
Gdy chcesz szczęście mieć na świecie,
Gdy Cię minąć ma zła droga,
nade wszystko miłuj Boga.
Kochaj swoich rodzicieli,
By pociechę z Ciebie mieli.
Ale pomnij, że Bóg w niebie
Ma w opiece ciągłej Ciebie.

Na pamiątkę Chrztu Świętego ofiaruje...
Chrzestny z rodziną
   

Dla dziewczynki wyjątkowej,
Mamy i taty oczka w głowie.
Najlepsze życzenia z okazji ochrzczenia,
Niech Ci się spełnią wszystkie marzenia.
Niech Bóg Cię prowadzi i z Tobą będzie,
Przez całe życie – zawsze i wszędzie!

W pielgrzymce życia Twojego
Niech Cię zawsze Pan Bóg broni
I mocą Chrztu Świętego
Od pokus i złego chroni
Kochaj rodziców swoich
By pociechę z Ciebie mieli
I pamiętaj, że Bóg w niebie
Zawsze patrzy na Ciebie……..

W dniu Twojego Chrztu Świętego, życzymy Ci
spokojnego, pełnego miłości oraz wolnego od trosk
dzieciństwa pod opieką kochających Rodziców
oraz Bożego Błogosławieństwa
uświęcającego każdą minutę Twojego życia.

Z najlepszym życzeniami
Matka Chrzestna Anita i Ojciec Chrzestny Radek


Z okazji przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego,
składamy z serca płynące życzenia.
Niech Twoje życie będzie mądre, dobre i piękne,
pełne Bożego światła i radości. 

Ukochane chrzestne dziecię,
Gdy chcesz szczęście mieć na świecie,
Gdy Cię minąć ma zła droga,
nade wszystko miłuj Boga.
Kochaj swoich rodzicieli,
By pociechę z Ciebie mieli.
Ale pomnij, że Bóg w niebie
Ma w opiece ciągłej Ciebie.
Na pamiątkę Chrztu Świętego ofiaruje...
Matka Chrzestna i Ojciec Chrzestny
 

Niech miłość Boża będzie dla Ciebie drogowskazem,
a Twoje serduszko pozostanie ufne i czyste.
Życzę Ci abyś w swoim życiu zaznał dużo szczęścia
i rósł silny i zdrowy na pociechę całej rodziny.

Z życzeniami nieustającej opieki Anioła Stróża
w dniu Chrztu Świętego kochanemu Szymonowi

Matka Chrzestna z rodziną


dodatkowo tekst, którego używam w prośbach o zostanie rodzicami chrzestnymi:

tekst dla rodziców chrzestnych:


Matką Chrzestną
nie każdy zostać może,
– to wyjątkowa osoba,
która wysłucha, pomoże.
Osoba, na którą
zawsze liczyć można będzie,
a gdy zajdzie taka potrzeba
– z pewnością przybędzie.
Osoba, z którą się dzieli
smutki i radości,
z którą można porozmawiać
o szkole, o miłości...
Takiej
Matki Chrzestnej
dla Alicji chcieliśmy i dlatego
właśnie Ciebie, Ewelino, wybraliśmy
Alicja z rodzicami


Ojcem Chrzestnym
nie każdy zostać może,
– to wyjątkowa osoba,
która wysłucha, pomoże.
Osoba, na którą
zawsze liczyć można będzie,
a gdy zajdzie taka potrzeba
– z pewnością przybędzie.
Osoba, z którą się dzieli
smutki i radości,
z którą można porozmawiać
o szkole, o miłości...
Takiego
Ojca Chrzestnego
dla Alicji chcieliśmy i dlatego
właśnie Ciebie, Rafale, wybraliśmy.
Alicja z rodzicami



Chociaż nie umiem

jeszcze mówić,

To marzenie wielkie snuję,

Jeśli zostaniesz

moją Mamą Chrzestną,

Moje małe serduszko

wielce się uraduje.



Lilusia z rodzicami


Chociaż nie umiem
jeszcze mówić,
To marzenie wielkie snuję,
Jeśli zostaniesz
moim Tatą Chrzestnym,
Moje małe serduszko
wielce się uraduje.

Lilusia z rodzicami
  
 Podziękowanie:

To ty w dniu mojego Chrztu
przy mnie stałeś,
Miłość, uśmiech i opiekę
 mi ofiarowałeś
Mój Ojcze Chrzestny,
jedną prośbę mam do Ciebie,
Nie zapomnij o mnie,
a będzie mi jak w niebie.


To ty w dniu mojego Chrztu
przy mnie stałaś,
Miłość, uśmiech i opiekę
 mi ofiarowałaś
Moja Matko Chrzestna,
jedną prośbę mam do Ciebie,
Nie zapomnij o mnie,
a będzie mi jak w niebie.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz