poniedziałek, 5 czerwca 2017

moje-tworcze-miejsce jedzie do Indii


Takie wyzwania to ja lubię. Miało być na ślub - tadam tadam - indyjski! Takie oto zadanie postawiła przede mną koleżanka... Miało nawiązywać do takich oto motywów:



W pierwszym momencie pomyślałam o papierze eco i różnych odcieniach złota. Znalazłam idealny papier w wiśniową koronkę, który jest prawie identyczny jak ten ozdobnik użyty w zaproszeniach i on posłużył za tło. Użyłam też perłowych papierów - białego złota i prawdziwego żółtego złota.

Jako ukłon w stronę pawia posłużyłam się ozdobną obręczą zamykającą kartkę, na której umieściłam imiona młodych i datę ślubu..., a jako, że panna młoda to Polka to na środku kartkę zdobi typowa "nasza" para młoda z panią w białej sukni.

Czcionkę dopasowałam tak, by kojarzyła się z fontami indyjskimi. No i jest sporo koronkowych ażurów - tak jak lubię :)

Z tego oto kombinowania ostatecznie wyszło mi to:



Pracę zgłaszam na wyzwanie:


http://filigranki-pl.blogspot.ie/2017/05/wyzwanie-22-z-uczuciem.html

http://filigranki-pl.blogspot.ie/2017/05/wyzwanie-22-z-uczuciem.html


1 komentarz: