czwartek, 1 grudnia 2016

recyklingowy kalendarz adwentowy 2016

Do wykonania kalendarza użyłam filcowych gotowych ozdób. Czego tu nie ma: aniołki, choinki, gwiazdki, renifery… do wyboru do koloru :)

Numeracja powstała z arkusza papieru scrapowe (już nie pamiętam nawet jakiej firmy), ozdobiona ćwiekami w kształcie gwiazdek i podklejona na falowane kwadraty.

No i puszki po mleku modyfikowanym. Pomysł mój, wykonanie mojego męża. Sklejał z zapałem na kawałkach kartonu i mocnej taśmy klejącej, by zachować dystans i zamknięcia puszek dawały się swobodnie zdejmować. W ten sposób powstała całkiem zgrabna choinka.

W środku są różnego rodzaju zadania, cukierki, czasami jajko niespodzianka, układanka świąteczna, pisaki do dekorowania pierników lub pojedyncze wydrukowane z Internetu kolorowanki świąteczne.

Jest też masa aktywności takich jak wyprawa do lasu po choinkę, dekorowanie domu, wieszanie lampek, czytanie świątecznej książki, wspólne oglądanie świątecznego filmu… generalnie wszystko co świąteczne :)

A co najważniejsze – zachwyt na twarzach najmłodszych – bezcenne. No i co tu ukrywać - ja też jestem jak dziecko i mam swoją pierwszą dekorację bożonarodzeniową.





Kalendarz zgłaszam na wyzwanie:

https://itsjfun.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-34-dekoracja-do-domu.html

https://itsjfun.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-34-dekoracja-do-domu.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz