piątek, 4 grudnia 2020

kartki bożonarodzeniowe - Kolekcja Reniferowelove I

A ja przewrotnie w tym roku naprawdę czuje aurę Świąt. Miałam ogromną frajdę przy tworzeniu projektów kartek i to mnie chyba naprawdę nastroiło. Klejąc dla Was oglądam sobie świąteczne filmy na Netflixie, a za oknem już mam powieszone świecące lampki. Do tego aromatyczna piernikowa świeczka.

Jestem dziwnie pełna spokoju i tylko interesuje mnie jedno. By wszyscy byli zdrowi, byśmy choć przez Skyp’a, ale spotkali się przy wigilijnym stole, ale WSZYSCY.

Już nic więcej się dla mnie nie liczy. Nie będzie gonitwy po sklepach, nie będzie szału zakupów i nerwowej gorączki. W tym roku jest zupełnie inaczej i już na początku grudnia ogromnie to doceniam.

Nie zobaczę się z bliskimi, ale ciepłe życzenia i zapewnienie, że o nich pamiętam dotrą do nich pocztą.

Jeszcze nie do końca zdecydowałam się, który motyw roześlę rodzinie. Może te kartki z motywem jeleniowatych? 

Ty też na te święta możesz je zamówić w dwóch wersjach - jedne z białymi, a drugie z czerwonymi poisencjami ułożonymi w wianek.

Pisała do Was,

Joanna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz